Jedno z zabezpieczeń, które uaktywnia się w chwili błędnego wpisania adresu e-mail albo hasła do Panelu Klienta.
Jeżeli kilka razy wprowadzimy błędne dane do logowania, nasz adres IP zostanie zablokowany. Sprawdzenie czy nasz adres IP jest zablokowany najlepiej przeprowadzić logując się do Panelu Klienta z innego urządzenia (inna sieć, inny adres IP).
Po poprawnym zalogowaniu się do Panelu Klienta wybieramy ODBLOKUJ IP.
Kolejnym krokiem jest wybranie po prawej stronie opcji Odblokuj
Po wybraniu opcji Odblokuj pojawi się okno dialogowe z informacją o naszym używanym adresie IP. Sprawdzenie adresu spowoduje pojawienie się komunikatu "Twój adres IP: 5.173.59.176 nie jest zablokowany". W przypadku zablokowania adresu IP komunikat będzie negatywny.
Możemy również wpisać w miejscu adresu IP który nam się wyświetlił, dowolny adres IP który chcemy sprawdzić czy jest zablokowany.