Szybki kontakt
Poczta
Hosting
Migruj do Kru.pl
Panel
Blog
Pomoc
RODO
Polityka prywatności
Baza wiedzy
Dokumenty
kru.pl
0
Hosting
Biznes Hosting
Hosting WordPress
Darmowy Hosting
Monitoring WWW
Migracja do Kru
Serwery VPS
Managed VPS
Domeny
Zarejestruj domenę
Hurtowa rejestracja (bulk)
Transfer domeny
Serwery DNS
Cennik domen
WHOIS
Registry Lock
Certyfikaty SSL
Partnerzy
Zostań partnerem
Program afiliacyjny
Strona Główna
Baza Wiedzy
Panel Klienta
Baza Wiedzy
Artykuły
Panel Klienta
Autoryzacja dodatkowego adresu e-mail
W Kru.pl dajemy naszym Klientom możliwość dodawania wielu autoryzowanych adresów e-mail...
Co to jest autoryzowany adres e-mail?
Autoryzowany adres e-mail w kru.pl to adres e-mail podany podczas rejestracji konta. Za...
Dodawanie użytkownika z dostępem do Panelu Klienta Kru.pl
W Kru.pl mamy możliwość dodania kilku użytkowników do zarządzania usługami Klienta....
Jak samodzielnie zmienić hasło do Panelu Zarządzania hostingiem?
Ze względów bezpieczeństwa po uruchomieniu usługi hostingowe należy zmienić hasło do...
Jak usunąć konto użytkownika w Kru.pl?
W celu usunięcia konta użytkownika w Kru.pl należy wysłać zgłoszenie do Biura Obsługi...
Jak usunąć użytkownika w Panelu Klienta Kru.pl?
W Kru.pl dbanie o bezpieczeństwo Klientów jest najważniejsze. Zezwalamy na modyfikację...
Jak utworzyć zgłoszenie do Biura Obsługi Klienta?
W Kru.pl działa system zgłoszeń przypisany do każdego z Klientów bezpośrednio w Panelu...
Jak zmienić hasło do Panelu Klienta w Kru.pl?
W celu zmiany hasła do Panelu Klienta w Kru.pl należy po zalogowaniu wybrać z menu...
Moja strona się nie wyświetla, nie mogę zalogować się do Panelu Klienta, ale z innych urządzeń wszystko działa poprawnie. Co się dzieje?
Jedno z zabezpieczeń, które uaktywnia się w chwili błędnego wpisania adresu e-mail albo...
Masz pytania?
Przeszukaj naszą
bazę wiedzy
×
Close
Title
Loading...