Aby utworzyć wiadomości urlopowe należy zalogować się do Panelu Zarządzania wybrać sekcję Zarządzanie pocztą e-mail oraz Wiadomości urlopowe.
Kolejnym krokiem jest wybranie pozycji UTWÓRZ WIADOMOŚĆ URLOPOWĄ. Pojawia nam się szereg opcji do wpisania.
Konto wiadomości urlopowej - adres z którego mają być wysyłane wiadomości urlopowe.
Przedrostek tematu - temat naszej wiadomości która będzie wysyłana automatycznie w formie wiadomości urlopowej.
Kodowanie odpowiedzi - standardowo wybieramy UTF-8 żeby wszystko polskie znaki wyświetlały się bez problemu.
Content-Type - wiadomość może być dostarczona w formie HTML bądź jako zwykły tekst.
Częstotliwość odpowiedzi - od 1 min do 7 dni możemy samodzielnie zdefiniować z jaką częstotliwością ma być wysyłana nasza wiadomość urlopowa.
Rozpoczęcie urlopu - wpisujemy zakres dat rozpoczęcia urlopu.
Zakończenie urlopu - wpisujemy zakres dat zakończenia urlopu.
Wiadomość urlopowa - miejsce do wpisania naszej wiadomości urlopowej, która będzie dostarczana do odbiorców wiadomości.
Zapoznaj się z pozostałymi artykułami dotyczącymi poczty