Aby utworzyć Autoresponder (automatyczna odpowiedź) należy zalogować się do Panelu Zarządzania wybrać sekcję Zarządzanie pocztą e-mail oraz Autorespondery.
Kolejnym krokiem jest wybranie pozycji UTWÓRZ AUTORESPONDER. Pojawia nam się szereg opcji do wpisania.
Adres respondera - adres z którego mają być wysyłane wiadomości jako autoresponder.
Przedrostek tematu - temat naszej wiadomości która będzie wysyłana automatycznie w formie autorespondera.
Kodowanie odpowiedzi - standardowo wybieramy UTF-8 żeby wszystko polskie znaki wyświetlały się bez problemu.
Content-Type - wiadomość może być dostarczona w formie HTML bądź jako zwykły tekst.
Częstotliwość odpowiedzi - od 1 min do 7 dni możemy samodzielnie zdefiniować z jaką częstotliwością ma być wysyłana nasza automatyczna odpowiedź.
Wiadomość respondera - wpisujemy treść naszej automatycznie odpowiedzi.
Wyślij kopię DW do - możemy zdefiniować dodatkowy adres pod którym będziemy dostępni podczas naszej nieobecności.
Zapoznaj się z innymi artykułami dotyczącymi poczty: